نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

نورا،عزیزدردونه مامان وبابا

4ماهگی

1393/1/2 13:24
نویسنده : مامان وبابا
588 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم 4ماهه شدی در حالیکه توانایی گرفتن اشیاء را پیدا کردی و برای گرفتن به سمتشون خم میشی.توانایی نشستن بدون کمک را داری.غریبه ها را میشناسی و واکنش نشان میدی.با دیدن تصویرت توی آیینه ذوق میکنی و میخندی.گوشهات را سوراخ کردیم و حالا 2تا گوشواره زیبا داری که مامان جون برات خریده.جمع شلوغ را اصلا دوست نداری و نا ارامی میکنی.و مهمتر از همه اینکه برامون قهقهه زدی عزیز دوست داشتنی مامانقلبماچ

ل

 

ن

ف

نورا در مهمانی عقیقه محمد مهدی

یبل

ق

ف

 

ل

روی سرامیکها میتونی سریع حرکت کنی

ن

برای اولین با خانه عمه ،سوار دوچرخه شدی

ن

نورا جون در سیتی سنتر.

ن

ن

ن

ن

این عکس 3ماهگی است با برف بهمن ماه

ن

ف

صدای ماشین لباسشویی را دوست داری و من از این فرصت برای انجام کارهام استفاده میکنم

ب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا (دختر عمه)
2 فروردین 93 15:10
وااااااااااااای عزیز دلم چقدر ناز شده . واقعا که به خودم رفته
ناهید ابراهیمی
12 فروردین 93 23:10
عزیزم.ماشالله. عکس اش را برای ماهنامه نی نی مثبت بفرست.رایگان چاپ میکنند.مال توکلی و فرزانه رضایی را من فرستادم و چاپ شد.به قول خمینی شهری ها نمک است.
LINDA
13 فروردین 93 18:51
خیلی زشته