نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

نورا،عزیزدردونه مامان وبابا

یک ماهگی

1392/8/29 18:55
نویسنده : مامان وبابا
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماهگیت مبارک دختر نازنینم.

ن

 

 

چند تا عکس از اولین ماهگرد ،در حالیکه نورا گلم با دردهای کولیکی اش دست وپنجه نرم میکرد و تو عکس ها خیلی رو فرم نیست!

از زبان نورا:

این دوست من،آقا یاسره،منم یه روزی مثل اون بزرگ میشم.

ن

 

یاسر تو بگو کیک کجاس من خودم با مشت له اش میکنم!

ن

 

به من گفتن تا 6 ماه فقط شیر بخورم،چرا کیک تعارفم میکنید.

ن

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان نورا
29 آبان 92 18:36
عسیسم یک ماهگیت مبارک مهسا جونم سلام.این کوچولو فرصت نمیده پای سیستم بشینم.چند روز پیش یه سری به وبلاگ نوراجان زدم.تغییرات جدید داده بودی.سر فرصت میام عکسای جدیدش را ببینم.
مامان بابای آقا یاسر
29 آبان 92 20:34
سلام سلام صدتا سلام یک ماهگیت مبارک نورا جون ایشالا صد ساله شی ایشالله کیک ماهگرددومتو بخوریم پاسخ:ایشالله...
مهدی هاشمیان
25 فروردین 93 16:28
نورا خانومم قشنگه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس